Open menu
28 | 03 | 2024

Αθήνα 11/04/2020
Αρ. πρωτ.:

Α. 1082

ΘΕΜΑ: Εγγραφή νέων χρηστών και επανεγγραφή χρηστών στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες TAXISnet.

 

Άρθρο 1
Διαδικασία εγγραφής στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες των νέων χρηστών του TAXISnet


Για την εγγραφή στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες των νέων χρηστών του TAXISnet απαιτείται η υποβολή σχετικής ηλεκτρονικής αίτησης στο δικτυακό τόπο της Α.Α.Δ.Ε. (www.aade.gr), στην οποία ο ενδιαφερόμενος δηλώνει το όνομα (username) και τον κωδικό πρόσβασης (password) που επιθυμεί να έχει ως χρήστης του συστήματος.
Στην ίδια αίτηση ο ενδιαφερόμενος συμπληρώνει επίσης τα στοιχεία επικοινωνίας του (σταθερό τηλέφωνο, κινητό τηλέφωνο καθώς και e-mail).
Για την ολοκλήρωση της εγγραφής είναι απαραίτητη η απόδοση κλειδαρίθμου, ο οποίος δύναται να χορηγείται είτε με αυτοπρόσωπη παρουσία του φορολογούμενου ή του νόμιμου εκπροσώπου αυτού στην περίπτωση νομικών προσώπων / οντοτήτων στη Δ.Ο.Υ είτε, σε περίπτωση φυσικών προσώπων, και εξ αποστάσεως, μέσω κινητού τηλεφώνου και e-mail,  καθώς και μέσω βιντεοκλήσης.

Εναλλακτικά η απόδοση κλειδαρίθμου στα φυσικά πρόσωπα δύναται να χορηγείται εξ αποστάσεως μέσω κινητού τηλεφώνου και / ή με e-mail.
Σε περίπτωση επιλογής από τον φορολογούμενο της εξ αποστάσεως απόδοσης κλειδαρίθμου, ο φορολογούμενος οφείλει να συμπληρώσει επιπλέον στην αίτηση, τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας που εξυπηρετεί τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχει δηλώσει στην αίτηση του, καθώς και τον αριθμό λογαριασμού ΙΒΑΝ που διαθέτει στον πάροχο υπηρεσιών πληρωμής, με τον οποίο συνεργάζεται.
Για την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας απόδοσης κλειδαρίθμου εξ αποστάσεως, όπου προβλέπεται και εφόσον επιλεγεί από τον φορολογούμενο, απαιτείται η επαλήθευση, μέσω διαδικτυακής υπηρεσίας ελέγχου, των στοιχείων της αίτησης με τα στοιχεία που διαθέτει, αντίστοιχα, ο πάροχος υπηρεσιών πληρωμών ή/και ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας που έχει δηλώσει ο φορολογούμενος στην αίτηση του, κατά τα ειδικότερα οριζόμενα στο άρθρο 3 της παρούσας.

Αν δεν επιβεβαιωθούν τα στοιχεία, ως ανωτέρω, ο φορολογούμενος δεν δύναται να παραλάβει τον κλειδάριθμο εξ αποστάσεως, αλλά μπορεί να διεκπεραιώσει την παραλαβή του κλειδαρίθμου αυτοπροσώπως στη Δ.Ο.Υ.

Αν δεν επιβεβαιωθούν τα στοιχεία, ως ανωτέρω, ο φορολογούμενος δύναται να παραλάβει τον κλειδάριθμο εξ αποστάσεως υπό τις προϋποθέσεις και με τη διαδικασία του άρθρου 3α της παρούσας.

Εναλλακτικά, ο φορολογούμενος μπορεί να διεκπεραιώσει την παραλαβή του κλειδαρίθμου αυτοπροσώπως στη Δ.Ο.Υ. κατά τα προβλεπόμενα στο άρθρο 2 της παρούσας.
Σε περίπτωση παραλαβής του κλειδαρίθμου από τη Δ.Ο.Υ, ο φορολογούμενος λαμβάνει σημείωμα στο οποίο αναγράφονται ο Α.Φ.Μ., η ημερομηνία και η ώρα υποβολής της αίτησης καθώς επίσης και η προθεσμία μέσα στην οποία πρέπει να ολοκληρωθεί η διαδικασία εγγραφής.

 

 

 

 

Άρθρο 2
Αυτοπρόσωπη παραλαβή κλειδαρίθμου στη Δ.Ο.Υ.


Ο φορολογούμενος μεταβαίνει στο τμήμα Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης οποιασδήποτε Δ.Ο.Υ., εφόσον πρόκειται για Φυσικό Πρόσωπο, ή αποκλειστικά στην αρμόδια Δ.Ο.Υ., εφόσον πρόκειται για μη Φυσικό Πρόσωπο, για την έγκριση της αίτησής του. Απαιτείται αυτοπρόσωπη παρουσία του φορολογούμενου στη Δ.Ο.Υ., εφόσον πρόκειται για Φυσικό πρόσωπο, ή του νομίμου εκπροσώπου, εφόσον πρόκειται για μη Φυσικό Πρόσωπο.

Κατά την αυτοπρόσωπη παραλαβή κλειδαρίθμου από τη ΔΟΥ ο φορολογούμενος, φυσικό πρόσωπο, μεταβαίνει στο τμήμα Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης οποιασδήποτε Δ.Ο.Υ. για την έγκριση της αίτησης του.

Εφόσον πρόκειται για νομικό πρόσωπο / νομική οντότητα ο νόμιμος εκπρόσωπος αυτού δύναται να παραλάβει τον κλειδάριθμο από οποιαδήποτε Δ.Ο.Υ. υπό την προϋπόθεση ότι η σχέση του ως εκπροσώπου είναι καταχωρημένη στα στοιχεία του φορολογικού μητρώου του νομικού προσώπου / νομικής οντότητας.

Σε αντίθετη περίπτωση παραλαμβάνει τον κλειδάριθμο αποκλειστικά από την αρμόδια Δ.Ο.Υ.

Απαιτούμενο στοιχείο για την παραλαβή του κλειδαρίθμου είναι ο Α.Φ.Μ. και το έγγραφο ταυτοποίησης (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κ.λπ.) του Φυσικού Προσώπου ή του νομίμου εκπροσώπου του μη Φυσικού Προσώπου, το οποίο πρέπει να είναι καταχωρημένο στο Υποσύστημα ΜΗΤΡΩΟΥ TAXIS.
Εξαιρούνται της αυτοπρόσωπης παρουσίας, τα Φυσικά Πρόσωπα για τα οποία ο νόμος ορίζει εκπρόσωπο (ανήλικο, φορολογικό εκπρόσωπο για τον κάτοικο εξωτερικού, δικαστικό συμπαραστάτη κ.λπ.), καθώς και για τις μη εγκατεστημένες στην Ελλάδα επιχειρήσεις της ΕΕ. Για τα Φυσικά Πρόσωπα που εκ του νόμου εκπροσωπούνται, προσέρχεται ο εκπρόσωπός τους, τα στοιχεία του οποίου πρέπει να υπάρχουν καταχωρημένα στο Υποσύστημα ΜΗΤΡΩΟΥ TAXIS.
Για την περίπτωση που ένα Φυσικό Πρόσωπο ή ο νόμιμος εκπρόσωπος του μη Φυσικού Προσώπου, αδυνατεί να προσέλθει στη Δ.Ο.Υ. για να παραλάβει τον κλειδάριθμο και να ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής, προσκομίζεται Ειδικό Πληρεξούσιο για τη συγκεκριμένη διαδικασία εγγραφής χρονικής διάρκειας τεσσάρων μηνών.
Εφόσον η αίτηση εγκριθεί, εκδίδονται δυο βεβαιώσεις, εκ των οποίων στη μια αναγράφεται ο κλειδάριθμος και χορηγείται στον φορολογούμενο, η δε δεύτερη, στην οποία δεν αναγράφεται ο κλειδάριθμος, υπογράφεται από τον φορολογούμενο ή το πρόσωπο που παρέλαβε τη βεβαίωση, σύμφωνα με τα ανωτέρω, και τηρείται σε ειδικό φάκελο στο αρχείο της Δ.Ο.Υ.
Για τις εγκατεστημένες επιχειρήσεις σε άλλο κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η διαδικασία ολοκληρώνεται υποχρεωτικά ηλεκτρονικά, χωρίς τη διαμεσολάβηση Δ.Ο.Υ.

Δεν απαιτείται, επίσης, προσέλευση σε Δ.Ο.Υ. για την ειδική κατηγορία των αλλοδαπών συναλλασσόμενων με τα Τελωνεία, οι οποίοι δεν υποχρεούνται να έχουν Α.Φ.Μ., αλλά αριθμό EORI, σύμφωνα με τις διατάξεις της ΑΥΟ 5024905/3083/Α0019/30.06.2009.

Ο κλειδάριθμος αποστέλλεται στη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η οποία δηλώθηκε στην αίτηση εγγραφής.
 

 

 

 

Άρθρο 3
Παραλαβή από φυσικά πρόσωπα κλειδαρίθμου εξ αποστάσεως


Για την παραλαβή του κλειδαρίθμου εξ αποστάσεως, ελέγχεται η ταυτότητά του μέσω της «Διαδικτυακής Υπηρεσίας Ελέγχου ΙΒΑΝ - ΑΦΜ», με τον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών που έχει υποδείξει στην αίτηση εγγραφής του και, σε περίπτωση ταύτισης, ακολουθεί η διασταύρωση των εξής:

Α) Μέσω της «Διαδικτυακής Υπηρεσίας Ελέγχου ΑΦΜ -Ταυτότητας - Κινητού τηλεφώνου» με την εταιρία παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας που έχει υποδείξει ο φορολογούμενος.

Στην περίπτωση αυτή, τα στοιχεία της αίτησης Α.Φ.Μ., τύπος και αριθμός ταυτότητας και αριθμός κινητού τηλεφώνου διασταυρώνονται ηλεκτρονικά μέσω ασφαλούς σύνδεσης με την εταιρία παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας που έχει υποδείξει ο φορολογούμενος και μετά τον απαιτούμενο αυτόματο έλεγχο, επιστρέφεται η πληροφορία ότι ο ΑΦΜ ή ο ΑΔΤ ταυτότητας και ο αριθμός κινητού τηλεφώνου «ταυτίζονται» ή «δεν ταυτίζονται» με αυτά που διαθέτει η συγκεκριμένη εταιρία στο Μητρώο πελατών της.

Προς τον σκοπό αυτό, θεσπίζεται με την παρούσα έννομη, υποχρέωση των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας να προβαίνουν στην αναγκαία επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων των πελατών τους.

ή
Β) Μέσω της «Διαδικτυακής Υπηρεσίας Ελέγχου ΑΦΜ -Κινητού τηλεφώνου», με τον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών που έχει υποδείξει ο φορολογούμενος.

Στην περίπτωση αυτή, διασταυρώνονται μέσω δια-λειτουργικότητας τα στοιχεία της αίτησης (ο Α.Φ.Μ. και ο αριθμός κινητού τηλεφώνου) με αυτά που διαθέτουν οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών. Μετά τον απαιτούμενο αυτόματο έλεγχο, επιστρέφεται η πληροφορία ότι ο ΑΦΜ και ο αριθμός κινητού τηλεφώνου «ταυτίζονται» ή «δεν ταυτίζονται» με αυτά που διαθέτει ο πάροχος υπηρεσιών πληρωμών.
Για την ανάγκη υλοποίησης των ελέγχων δημιουργούνται από την ΑΑΔΕ οι ακόλουθες εφαρμογές δια-λειτουργικότητας: i) «Διαδικτυακής Υπηρεσίας Ελέγχου ΑΦΜ - Ταυτότητας - Κινητού τηλεφώνου», στην οποία έχουν πρόσβαση οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας που λειτουργούν νόμιμα στην Ελλάδα και ii) «Διαδικτυακής Υπηρεσίας Ελέγχου ΑΦΜ - Κινητού τηλεφώνου», στην οποία έχουν πρόσβαση οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών που λειτουργούν νόμιμα στην Ελλάδα.
Οι πάροχοι υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας και οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών χρησιμοποιούν τα στοιχεία που τους διαβιβάζονται ηλεκτρονικά από την ΑΑΔΕ, αποκλειστικά και μόνο για την υλοποίηση της διαδικασίας επαλήθευσης των στοιχείων των φορολογουμένων/υποψηφίων χρηστών, σύμφωνα με τα προαναφερθέντα και μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας διαγράφουν τα διαβιβασθέντα δεδομένα από τα αρχεία τους.
Σε περίπτωση επιβεβαίωσης της κατοχής του συγκεκριμένου αριθμού κινητού τηλεφώνου από τον φορολογούμενο κατά τα προαναφερόμενα, το σύστημα TAXISnet αποστέλλει αυτόματα:

με ηλεκτρονικό μήνυμα στο e-mail που συμπληρώθηκε από τον υποψήφιο στην αίτηση εγγραφής, το πρώτο μέρος του κλειδαρίθμου και μέσω sms, το δεύτερο μέρος του κλειδαρίθμου.

Σε περίπτωση μη επιβεβαίωσης των απαιτούμενων στοιχείων για την εξ΄ αποστάσεως εγγραφή του φορολογούμενου, ο φορολογούμενος ακολουθεί την εναλλακτική διαδικασία για την αυτοπρόσωπη παραλαβή του κλειδαρίθμου στη Δ.Ο.Υ.

Σε περίπτωση μη επιβεβαίωσης των απαιτούμενων στοιχείων αυτόματα και ηλεκτρονικά για την εξ΄ αποστάσεως εγγραφή ή επανεγγραφή του φορολογούμενου στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες TΑXISnet, ο φορολογούμενος ακολουθεί μία από τις εναλλακτικές διαδικασίες, ήτοι την παραλαβή από φυσικά πρόσωπα κλειδαρίθμου εξ αποστάσεως μέσω βιντεοκλήσης του άρθρου 3α ή την αυτοπρόσωπη παραλαβή του κλειδαρίθμου στη Δ.Ο.Υ. του άρθρου 2.

 

 

 

Άρθρο 3α
Παραλαβή από φυσικά πρόσωπα κλειδαρίθμου εξ αποστάσεως μέσω βιντεοκλήσης

Το άρθρο 3α, προστέθηκε με την Α. 1094 και ισχύει από 30/4/2020.


Σε περίπτωση μη επιβεβαίωσης των απαιτούμενων στοιχείων αυτόματα και ηλεκτρονικά για την εξ αποστάσεως εγγραφή ή επανεγγραφή στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες TΑXISnet και παραλαβή κλειδαρίθμου κατά το άρθρο 3 της παρούσας, δίνεται η δυνατότητα στο φορολογούμενο επικοινωνίας με τη Φορολογική Διοίκηση κατόπιν ραντεβού μέσω βιντεοκλήσης.
Εφόσον ο φορολογούμενος επιλέξει τη δυνατότητα αυτή, προωθείται στην εφαρμογή «Ραντεβού βιντεοκλήσης» όπου καταχωρεί τα στοιχεία του και τα στοιχεία επικοινωνίας του.
Στη συνέχεια επιλέγει από λίστα διαθέσιμων ραντεβού και υποβάλλει το αίτημά του.
Με την καταχώρηση του αιτήματος του φορολογούμενου, αποστέλλεται στον φορολογούμενο μήνυμα επιβεβαίωσης ραντεβού σε στοιχεία επικοινωνίας που έχει δηλώσει ο ίδιος στην αίτησή του.
Κατά τον ως άνω προκαθορισμένο και συμφωνημένο χρόνο, ο εκπρόσωπος της Φορολογικής Διοίκησης προβαίνει σε ταυτοπροσωπία του προσώπου που αιτείται τον κλειδάριθμο με βάση το έγγραφο ταυτοποίησης (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κ.λπ.) που θα επιδεικνύει ο ίδιος ο φορολογούμενος, καθώς και σε επιβεβαίωση των στοιχείων του, με βάση τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η Φορολογική Διοίκηση.

Η συνομιλία βιντεοσκοπείται και το αρχείο παραμένει στη διάθεση της Φορολογικής Διοίκησης, για λόγους απόδειξης του ελέγχου ταυτοπροσωπίας.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση των ελέγχων βάσει των επιδεικνυόμενων εγγράφων και βάσει των στοιχείων που έχει στη διάθεσή της η Φορολογική Διοίκηση, ο εκπρό­σωπος της Φορολογικής Διοίκησης εγκρίνει την έκδοση και αποστολή του κλειδαρίθμου.

Σε περίπτωση μη επιτυχούς ολοκλήρωσης των ελέγχων ταυτοπροσωπίας και επιβεβαίωσης των στοιχείων του φορολογούμενου, ενημερώνεται ο φορολογούμενος και ακολουθείται η διαδικασία του άρθρου 2.

 

 

 

 

Άρθρο 3β
Παραλαβή από νομικά πρόσωπα / νομικές οντότητες κλειδαρίθμου μέσω βιντεοκλήσης.

Το άρθρο 3β, προστέθηκε με την Α. 1077/2021 και ισχύει από 09/4/2021


Η παραλαβή κλειδαρίθμου από νομικά πρόσωπα/νομικές οντότητες με βιντεοκλήση διενεργείται κατόπιν επικοινωνίας του νόμιμου εκπροσώπου αυτών με τη Φορολογική Διοίκηση.
Εφόσον ο νόμιμος εκπρόσωπος του νομικού προσώπου/νομικής οντότητας επιλέξει την επικοινωνία μέσω βιντεοκλήσης, εισέρχεται στην εφαρμογή «Ραντεβού βιντεοκλήσης» όπου καταχωρεί τα προσωπικά του στοιχεία, τα στοιχεία επικοινωνίας του καθώς και τον Α.Φ.Μ. του νομικού προσώπου/νομικής οντότητας που εκπροσωπεί.
Στη συνέχεια επιλέγει από λίστα διαθέσιμων ραντεβού και υποβάλλει το αίτημά του.
Με την καταχώρηση του αιτήματος, αποστέλλεται μήνυμα επιβεβαίωσης σύμφωνα με τα δηλωθέντα στοιχεία επικοινωνίας.
Κατά τον ως άνω προκαθορισμένο και συμφωνημένο χρόνο, ο εκπρόσωπος της Φορολογικής Διοίκησης προβαίνει σε ταυτοπροσωπία του νομίμου εκπροσώπου του νομικού προσώπου/νομικής οντότητας που αιτείται τον κλειδάριθμο με βάση το έγγραφο ταυτοποίησης (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κ.λπ.) που θα επιδεικνύει ο νόμιμος εκπρόσωπος, καθώς και σε επιβεβαίωση των στοιχείων του, συμπεριλαμβανομένης της ιδιότητας της εκπροσώπησης που πρέπει να είναι καταχωρημένη στο Υποσύστημα ΜΗΤΡΩΟΥ TAXIS, με βάση τα στοιχεία που έχει στη διάθεση της η Φορολογική Διοίκηση.
Η συνομιλία βιντεοσκοπείται και το αρχείο παραμένει για δέκα (10) έτη στη διάθεση της Φορολογικής Διοίκησης, για λόγους απόδειξης του ελέγχου ταυτοπροσωπίας.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση των ελέγχων βάσει των επιδεικνυόμενων εγγράφων και βάσει των στοιχείων που έχει στη διάθεση της η Φορολογική Διοίκηση, ο εκπρόσωπος της Φορολογικής Διοίκησης εγκρίνει την έκδοση και αποστολή του κλειδαρίθμου.

Σε περίπτωση μη επιτυχούς ολοκλήρωσης των ελέγχων ταυτοπροσωπίας και επιβεβαίωσης των στοιχείων, ενημερώνεται ο νόμιμος εκπρόσωπος του νομικού προσώπου/νομικής οντότητας και δύναται να ακολουθηθεί η διαδικασία του άρθρου 2.

 

 

 

Άρθρο 4
Ενεργοποίηση Λογαριασμού Χρήστη (User Account)


Ο λογαριασμός του φορολογούμενου (χρήστη του TAXISnet) ενεργοποιείται ηλεκτρονικά, με τη χρήση τριών (3) κωδικών:

του ονόματος χρήστη (username) και του κωδικού πρόσβασης (password) που συμπλήρωσε ο φορολογούμενος κατά την υποβολή της αίτησης εγγραφής του καθώς και του κλειδαρίθμου, τον οποίο παρέλαβε είτε αυτοπροσώπως στη Δ.Ο.Υ. είτε μέσω sms και e-mail, κατά τα προαναφερόμενα.

Κατά τη διαδικασία ενεργοποίησης, το σύστημα TAXISnet ζητά από τον χρήστη να αλλάξει τον αρχικό του κωδικό πρόσβασης (password), για λόγους ασφάλειας.
 

 

 

 

Άρθρο 5

Διαδικασία επανεγγραφής.


Στην περίπτωση που ο φορολογούμενος απωλέσει τον κωδικό πρόσβασης, η ανάκτησή του γίνεται με τη χρήση του κλειδαρίθμου.

Σε περίπτωση που έχει απωλέσει και τον κλειδάριθμο, πρέπει να υποβάλει νέα αίτηση εγγραφής και ακολουθείται η ως άνω διαδικασία.

 

 

 

 

 

Άρθρο 6
Έναρξη ισχύος και μεταβατικές διατάξεις.


1. Οι ρυθμίσεις της παρούσας δεν επηρεάζουν τους υφιστάμενους χρήστες του TAXISnet.
2. Η παρούσα απόφαση ισχύει από τη δημοσίευση της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και εφαρμόζεται για όλες τις αιτήσεις εγγραφής νέων χρηστών του TAXISnet και για τις αιτήσεις επανεγγραφής που υποβάλλονται εφεξής.
3. Για τις εκκρεμείς, κατά την έναρξη ισχύος της παρούσας, αιτήσεις, οι φορολογούμενοι δύνανται είτε να παραλάβουν αυτοπροσώπως τον κλειδάριθμο από τη Δ.Ο.Υ, είτε να υποβάλουν νέα αίτηση, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρούσα, για την απόδοση του κλειδαρίθμου εξ αποστάσεως.
4. Η ΠΟΛ. 1178/2010 (ΦΕΚ 1916 Β΄/9.12.2010) εφαρμόζεται συμπληρωματικά, για όσα θέματα δεν ρυθμίζονται ειδικά στην παρούσα.


Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Πολιτική Cookies στην ΕΕ.. Το cookie είναι ένα μικρό τμήμα κειμένου που αποστέλλεται στο πρόγραμμα περιήγησης από έναν ιστότοπο που επισκέπτεστε. Διευκολύνει τον ιστότοπο να απομνημονεύει πληροφορίες σχετικά με την επίσκεψή σας, όπως την προτιμώμενη γλώσσα σας και άλλες ρυθμίσεις. Κάτι τέτοιο μπορεί να διευκολύνει την επόμενή σας επίσκεψη και να κάνει τον ιστότοπο πιο χρήσιμο για εσάς. Τα cookie παίζουν σημαντικό ρόλο. Χωρίς αυτά, η χρήση του ιστού θα ήταν μια πολύ πιο περίπλοκη εμπειρία. Χρησιμοποιούμε τα cookie για πολλούς λόγους. Τα χρησιμοποιούμε, για παράδειγμα, για την απομνημόνευση των προτιμήσεών σας όσον αφορά στην ασφαλή αναζήτηση, για να υπολογίσουμε τον αριθμό των επισκεπτών σε μια σελίδα ή για να σας διευκολύνουμε να εγγραφείτε στις υπηρεσίες μας και για να προστατεύσουμε τα δεδομένα σας. Περισσότερες πληροφορίες για τη χρήση των cookies μπορείτε να βρείτε στη σελίδα http://ec.europa.eu/ipg/basics/legal/cookies/index_en.htm